Propagační materiály, úklidové pomůcky a další...

Editovatelný zvací letáček, stahujte v sekci
Editovatelný zvací letáček, stahujte v sekci


8.3.2018

Milí organizátoři,

posíláme první infomail a hned je v něm několik důležitých informací, prosím, dočtěte jej do konce, ať o nic podstatného nepřijdete.

5 kroků k úspěšnému úklidu pro organizátory je materiál shrnující postupy před úklidem, doporučujeme si jej projít, třeba najdete v průběhu vlastních příprav ještě další inspiraci - http://www.uklidmecesko.cz/about/predUklidem/

Máte s úklidem jasno? Je akorát čas pustit se naplno do propagace a nalákat co nejvíc šikovných rukou.

Prvním krokem je pečlivé doplnění veškerých údajů o úklidu do administrace úklidů - uvedením všech detailů (název, místo srazu a další) o akci zvýšíte pravděpodobnost, že se k vám připojí dobrovolník prostřednictvím webu Ukliďme svět, ukliďme Česko. Jak Vás dobrovolníci uvidí (medailonek akce) si můžete zkontrolovat na mapě úklidů - http://www.uklidmecesko.cz/map/

Úplné vyplnění všech údajů je navíc nutnou podmínkou pro přidělení pracovních pomůcek(viz níže).

Pro propagaci ve vašem okolí vám možná přijde vhod několik užitečných materiálů, které jsme pro vás připravili:

Šablonu pozvánky ve Wordu, do které stačí doplnit údaje o vašem úklidu, vytisknout a vyvěsit všude, kde vás napadne. Máme dvě varianty, výběr necháme na Vás. Oslovit ovšem můžete i místní novináře a domluvit se na otisknutí výzvy v místním periodiku.

Cover fotku s úklidovou tematikou, kterou můžete použít ve vaší facebookové události. Pro lepší virální dopad na sociálních sítích použijte #uklidmecesko .

Návod Jak na facebookovou událost pro ty, kteří nejsou ve vytváření akcí zběhlí.

Akci podpoříte i použitím dočasné masky na svou profilovou fotku - “Organizátor” nebo “Dobrovolník”

Všechny uvedené materiály naleznete na našem webu v sekci Ke stažení - http://www.uklidmecesko.cz/materialy/proUcastniky/.

Jak zajistit pomůcky pro dobrovolníky? Pokud máte jen trochu možnost zajistit vlastní pomůcky, určitě se o to pokuste, je lepší mít železnou zásobu, která Vám třeba vystačí i na další ročník. Běžně se také daří domluvit s dospělými dobrovolníky na přinesení si vlastních rukavic (napíšete do popisu akce) - a je po starosti se sháněním - šetříme tak materiál i případný odpad.

Otevírání žádostí o pytle a rukavice - od 11.3. a jak to bude fungovat?

Žádost k vyplnění naleznete v editaci vašeho účtu v záložce Balíček s materiálem

Vyplňte co nejdříve po otevření žádostí a podle svého nejlepšího odhadu počty pomůcek pro dobrovolníky, hodnoty můžete ještě měnit, a to nejpozději do 23.3. do 24:00, kdy se žádosti uzavřou. Po uzavření žádostí nebudeme moci do systému rozesílek zasahovat, pokuste se tedy termín dodržet.

Po uzavření žádostí proběhne jejich posouzení - přednost dáváme školám, které se snažíme odbavit jako první, ostatním se pokusíme zbylý materiál spravedlivě rozdělit, může tedy dojít k menším úpravám v počtech - nejpozději do 25.3.

Samotná rozesílka proběhne v termínu od 27.3. do 5.4., kdy by měl dorazit i poslední balík do svého cíle.

Pomůcky se snažme recyklovat - pytle použijte znovu - do roztrhání, rukavice pokud možno také nebo si je schovejte na další kolo.

V případě jakýchkoliv komplikací se podívejte na FAQ, pokud nenajdete odpověď, neváhejte se obrátit přímo na nás, rádi vám pomůžeme!

Za tým Ukliďme svět, ukliďme Česko 2018

Katka Landová koordinátorka organizátorů a dobrovolníků Český svaz ochránců přírody

Generální partner

Hlavní partner

Akci podpořili


Při poskytování služeb nám pomáhají Cookies a Local Storage. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. Více informací o ochraně osobních údajů a jejich používání
Copyright Ⓒ 2014-2019 | Miroslav Kubásek